مُردیم و بُردیم و شُدیم مسافر برزیل…

 

علیرضا رحمانی ( اختصاصی abieteh.com ) /// وای که چه روزهای خوش طعمی… تبریک می گویم! سه شنبه شب کاری نشدنی، شدنی شد. مردهایی از جنس ایمان، مقابل سخت ترین امواج حمله های چشم بادامی ها، سدی بتنی شدند و هر چه خواستند را به چنگ آوردند.

ادامه مطلب ...

بغض ممتد

علیرضا رحمانی ///  تنها یک سوم عمرم را پشت سر گذاشته ام و تازه بچه دیروز مرد امروز شده است . خیلی زمان نمیگذرد که کلاسهای مقدماتی تجربه زندگی و رسم روزگار را تمام کرده ام . سالهای سال فرصت و شانس پیش روی من است اما چرا هیچ کدام را نیمبینم؟چرا همیشه آخر مسیر افکارم بن بست است و ناامیدی همدم عقلم شده است؟

  ادامه مطلب ...

بلیت ها را اوکی کنید، مقصد ریودوژانیروست…



بلیت ها را اوکی کنید، مقصد ریودوژانیروست…
علیرضا رحمانی ( اختصاصی abieteh.com ) /// گام دوم را هم محکم برداشتیم و حالا نوبتِ غول سوم است. ایران برای رفتن به جام جهانی به یک مساوی و البته بازی جوانمردانه قطری ها نیاز دارد…
ادامه مطلب ...

باز دیر آمدی و زود خواهی رفت

علیرضا رحمانی /// چه کیفی دارد...بیخیالی محض...تا کله ظهر خوابیدن را به علاوه پیج های فیس بوک کن ؛ سپس در بی هدف چرخیدن در خیابانها ضرب کن و عدد را به توان بی خوابی های نیمه شبانه کن ؛ آن وقت به یک رقم میلیاردی یا شاید مولتی میلیاردی میرسی . رقمی برابر با ارزش تک تک لحظات تابستان برای ما جوانهای مشتاق تحصیل و مودب !

 

ادامه مطلب ...

کی حس و حالش را دارد؟

علیرضا رحمانی /// 

یکم تندتر باید راه بروم . اصلا باید بدوم . باید خیلی تند بدوم تا به موقع برسم ؛ چون اصلا دلم به حال توپ و تشرهای همیشگی تنگ نشده . هنوز 5 دقیقه وقت دارم ولی راهی که هر روز در 15 دقیقه میرفتم را پیش رو دارم .

 

ادامه مطلب ...

فقط من حرف میزنم


علیرضا رحمانی /// این دیگر چه حسی ست؟خستگی یا شاید افسردگی ... شاید کمی پوچگرایی همراه با کورسوهای امید. یک تلخی ملو...یک شکنجه معمولی و یک بقض تکراری...


ادامه مطلب ...

مرسی . . .

علیرضا رحمانی ( اختصاصی abieteh.com ) /// ده  ماه و ۳ روز گذشت و یک فصل تمام شد. از روز سی ام تیرماه که اولین جدال را با آلومینیوم سازان داشتید تا همین آخرین بازی که اماراتی ها را شکست دادید، از همان گل جانواریو تا گل خسرو حیدری، همه و همه را دیدم و با هر گل از خوشحالی از جا پریدم و با هر برد، در دل رویای قهرمانی پروراندم.


ادامه مطلب ...